.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستگیری محتکر میلیاردی لوازم آرایشی
فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری محتکر میلیاردی و قاچاقچی لوازم آرایشی در شهرستان نکا خبر داد.
دستگیری محتکر میلیاردی لوازم آرایشی

به گزارش شمال نیوز ، سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از محتکران انواع لوازم آرایشی و بهداشتی در شهرستان نکا شدند.

 

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با همکاری کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت استان و شهرستان نکا از انبار متعلق به متهم که اقدام به قاچاق، دپو، احتکار و فروش انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی در آن شهرستان می‌کرد بازدید کردند.

 

سردار میرزایی از کشف ۴۲ هزار و ۳۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تقلبی در بازرسی از انبار متعلق به متهم خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او افزود: ضمن پلمب محل مورد نظر، کالا‌های کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.

 

این مقام انتظامی با اشاره به این که کالای قاچاق معمولا از استاندارد لازم برخوردار نبوده و تهدیدی برای سلامت مردم به شمار می‌روند، هرگونه قاچاق و احتکار دارو را اخلال در نظام سلامت جامعه برشمرد و گفت: خرید و مصرف کالای قاچاق باعث اختلال در عرضه تولیدات داخلی، رشدتجمل گرایی، مصرف زدگی و نابود کردن اقتصاد ملی خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.04 seconds.